Translate

22 noiembrie 2009

Am votat! Doamne-Ajuta!



Dupa multe retineri, vineri seara m-am hotarat ca e cazul sa merg sa votez. Evident, dezbaterea organizata de IPP pe bani publici m-a convins ca se poate si in Romania. Primii trei clasati in sondaje au incercat din rasputeri sa arate ca un dialog doi cu doi relativ de bun-simt este posibil si in Romania. Si au reusit. Replicile bune si atitudinile de o decenta cum rar mi-a fost dat sa vad pe sticla m-au determinat nu doar sa merg sa aleg un presedinte mai tanar si o idee mai pragmatic si nu sa anulez buletinul de vot, dar sa imi exprim si dorinta pentru costuri bugetare mai reduse cu privire la formula de organizare a Parlamentului Romaniei.

Din pacate, desi dezbaterea organizata pe banii poporului nu au dat sansa turor candidatilor sa se arate si la televizor, am convingerea ca vom avea ocazia sa demonstram ca bunul simt si responsabilitatea sunt si pe placul romanilor. Conditia esentiala ramane ca presa sa incerce sa mearga pe acelasi principiu nu doar de dragul rapoartelor europene, dar si de dragul decentei dialogului. Doamne-Ajuta!

UPDATE

Votez dupa 5 ani de absenteism. Nu este un vot impotriva, ci unul dat dintr-o convingere ferma ca se poate si altfel. Este un prim pas. Sa vedem ce va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu